lørdag den 3. maj 2014

Liberty net eller mørklægningsgardiner...

Liberty net og loppemarked eller mørklægningsgardiner og male?? Det lyder ikke som et svært valg eller gør det?

Jeg har den største lyst til at sy net, en masse net i de skønneste rester af Liberty jeg har tilbage. Til min skræk ser jeg dog i mine kasser at der næste ikke er mere tilbage end små stykker, et net eller to kan jeg nok også klarer, meeeeen jeg er ved at løbe tør...

Det største problem er dog at jeg har lovet en god veninde at sy gardiner, da deres soveværelse vender mod øst og de lige har malet og derfor ikke har nogle gardiner. Personligt syntes jeg at de skal ud af fjerene og nyde det gode vejr, tage på loppemarked med mig, men det hopper de ikke på, derfor ikke mere fra mig i dag lopper, Liberty og gardiner kalder.

1 kommentar: