lørdag den 18. januar 2014

Udfordringen 2014 Januar

Inspireret af Annas 12 Dresses challenge laver jeg min egen "Udfordringen 2014" dvs. at jeg d.1 i hver måned skal lægge min udfordring ud her også har jeg ja gæt engang 1 måned til at lave den færdig. Det bliver ikke 12 kjoler som Anna, men lidt af hver. Det du ser her er Februar Udfordringen, det må I dog vente med at se til d.28.02 eller måske før.

Det her er tilgengæld Januar Udfordringen, ??????? tænker i måske: skal hun bare have den på i Januar eller hvad? Det skal jeg også, men den skal først lægges op på ærmerne og det har den skulle siden (pinligt) September mener jeg det var, den blev påbegyndt i sommerhuset. Så nu er min udfordring godt i gang skal du være med?

6 kommentarer:

  1. Sejt! Jeg glæder mig allerede til at se det færdige resultat og næste måneds udfordring.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja (det håber jeg) skjorten er nu helt færdig og jeg har tyvstartet lidt på næste måneds udfordring. (Det bliver lidt af en mundfuld)

      Slet
  2. hep hep ...
    Den bliver da skøn ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, den er lige så skøn at jeg nok må sy en til:O)

      Slet
  3. Den blev færdigså den på i går. 😍

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja heldigvis, skal måske bare lige have en syning mere ved kraven;))
      Tak for fuglen, den står her ved vinduet og pynter.

      Slet