søndag den 12. januar 2014

Loppemarked på 3.sal

Her d.04.01 var der loppemarked på min trappeopgang, der var en beboer der flyttede ud og loftrummet skulle tømmes og alt skulle smides ud, det kan sådan en som jeg jo ikke holde ud.

Så nu må jeg altså i gang med de collager for sikken en masse skatte jeg fik op under mine små bitte pølse finger.

Sprutmærker som en slags frimærker.

En masse rigtige frimærker fra land og rige rundt og tænk sig i gamle dage var der det fineste "for" med kongekroner, tern og striber.

Fra juleøl, sodavand, Tuborg, Carlsberg og en masse bryggerier jeg ikke kender og vist ikke findes den dag i dag.

Fra sprut.

Fra kalender med de hyggeligste små tegninger af Storm P.

Den lille pige er den ene side af et skoleskema, forstyr ikke skilt med den lille kat.

En fin lille kuffert med en stor overraskelse: en gammel skrivemaskine og et voltmeter "Sutra" aner ikke hvad jeg skal bruge det til, men fint er det.

Et par ældre russiske vejskilte blev det også til, så på loppefronten begyndte 2014 meget godt og jeg skulle ikke en gang udenfor. Godt nytår til jer alle.

5 kommentarer:

  1. Wauw, sikke lækkerier! Glæder mig til at se hvad du funder på.

    SvarSlet
  2. Det er godt du lige har fået styr på alle dine kreative ting, så der er plads til noget nyt, hvor er det fint, det er da vist fra min ungdom. Knus mor

    SvarSlet
  3. Sikke nogen fine ting, er sikker på at du med dine kreative hænder kan lave nogen spændende nye ting:-)

    SvarSlet
  4. Ih, det er jo en hel skat du har fåået fingrene i der. Glæder mig til at se collager fra din hånd.

    SvarSlet
  5. Heldige dig, det er da skatte og i dine hænder bliver det tryllet om til det fineste kunst;-)
    Godt nytår til dig, knus Rikke

    SvarSlet