fredag den 5. april 2013

Up's and down i denne uge.

Fordi du er dig buket fra min dejlige mand, da jeg var lidt nede onsdag efter 2 afslag og en samtale som jeg ikke syntes gik helt så godt som den skulle.

Torsdag fik den endnu et navn: Tillykke du fik jobbet (det er godt nok kun i 6 mdr. med løntilskud, men jeg er på vej)

Ella Lunds sybog som jeg har lånt fra min søde svigerinde, den er fra 1950 og har de mest fantastiske billeder og mønster i.

Kan lige se mig selv i disse shorts.

Denne jakke vil jeg stærkt overveje til efteråret.

Og disse til en tur i sommerhuset, som jeg skal her i weekend.

Sikken en kjole.

Fik lyst til at lege med klippe klister i går, det blev til til og fra kort nu må jeg bare finde nogle der skal ha gaver.

ATC kort kan godt li' min løve, kalder ham jagten på penge.

Lidt flere til og fra kort, fik en hånd fuld fra søde Marie-Louise

Jeg har lidt ferie jeg skal bruge inden 1. maj hvor jeg skal starte så turen går til sommerhuset med mand, søn og hund her i weekenden. Også skal jeg være der alene man- tirs og onsdag med hunden, så symaskine, stof til en ny jakke, stof til punge, the papir til en lille pung og gode film til når mørket falder på og jeg ikke kan være i haven mere. Med alt det her kommer jeg nok ikke til at sove før jeg kommer hjem, men hvad gør det. Fantastisk god weekend til jer alle.

16 kommentarer:

  1. Tillykke Pia, hvor er det dejligt nyt. Der kan ske meget på 6 måneder. Hvad går jobbet ud på?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg begynder hos Bane Danmark som projekt medarbejder.
      Så nu må jeg prøve og skjule mit sande JEG, så de beholder mig Ha ha

      Slet
  2. What a sweet husband! :) We are sending you a big hug from Germany! :) xo

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks I know, he is a keeper;O)
      And thank you fore the hug, can't get enough off :O))

      Slet
  3. Tillykke med jobbet, hvad skal du lave? Hvor er de fine de mønstre, det ser ud til at være en rigtig fin bog.

    God weekend
    Kh Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Bane Danmark her kommer jeg.
      Jeg skal gøre deres dag usikker som projekt medarbejder, så jeg må prøve og vise mig fra min bedste side og nej det er ikke bagfra:O))
      Jeg er helt vild med den bog, har dog ikke haft tid til at kigge på den endnu, måske weekenden.
      Knus Pia

      Slet
  4. STORT tillykke :-) hvor er det dejligt for dig, og dejligt at du har en mand som ved hvornår han skal sige det med blomster!!! Rigtig god weekend :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker takker, jaaaaa det bliver skønt og komme ud blandt mennesker igen, jeg er jo ved at blive eneboer.
      Ja meget kan man sige om min kære mand (som ikke bruger blomster på alle de dage man ellers regner med)men han ved sku hvornår man har brug for dem.
      Knus Pia

      Slet
  5. Tillykke Pia - Hvor er det i øvrigt en masse lækre og inspirerende fotots du har lagt ind i indlægget her:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. :O))Tak Jeg må jo tilstå at jeg er en blandet landhandel pige, jeg kan bare ikke holde mig til en ting:O)
      Knus

      Slet
  6. Til lykke med både job og ægtemand. Kh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg håber jeg kan beholde dem begge. Jeg ved hvordan jeg skal holde på den ene, må se om det virker på jobbet også:O)
      Knus Pia

      Slet
  7. HVor er det dejligt at høre, at du fik det job ;o)
    Hjertelig tillykke her fra mig.
    Det er ikke så lidt du skal have lavet i sommerhuset. Glæder mig til at se resultaterne, når du kommer hjem.
    Skøøøn bog ;o)
    KNus Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. ;O) Tak, ja det er sku dejligt at komme i gang igen.
      Ja der er godt med projekter, ikke lige alle der er færdige endnu, meeeen det kommer.
      Jeg tror desværre ikke at bogen kommer retur til svigerinden min, måske hvis jeg beholder den læng nok hun glemmer den? Niks det tror jeg ikke.....
      Knus Pia

      Slet
  8. Ej kæmpe tillykke til dig, fedt. Så sød en mand du har og dejlige kort du har lavet (0:

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak...
      Ja det er der kærligheden ligger hos manden og det kreative, så det bliver meget spændende med et job med - kreativitet.... (ved sku' ikke lige, må gi det en chance)

      Slet