onsdag den 3. april 2013

For et år siden var jeg her:

I Rom ved Peters Kirken, en af de smukkeste kirker jeg har set både inde og ude fra

Rundt om springvandet ligger der "fliser" med de forskellige vinde der blæser over os.

Det fantastiske Campo de' Fiori om formiddagen et skønt virvar af frugt, grønt, pasta, små cafeer og den mest vidunderlige slagter.

Så skal der ikke meget mere til at lokke mig.

En tur på vej op i tårnet på Peters Kirken med min moar.


Lidt af udsigten fra tårnet ned i vatikanhaven, jeg håber ham paven nyder det og går en tur en gang imellem.
Den mest fantastiske slagter på Campo de' Fiori et stykke brød og deres pølse og man er i himlen og der ville jeg meget gerne være lige nu. Altså på De' Fiori med en pølsemad.



1 kommentar:

  1. Åh ja det ver en rigtig dejlig tur, håber vi en gang får tid og råd til at gentage den, og så dejlig varmt det var, det kunne vi godt bruge lidt af nu.
    Knus mor

    SvarSlet