søndag den 13. januar 2013

Adventsgave weekend

Oplysning sammen med en masse andet tror og håber jeg at jeg får , når jeg mandag d. 21.01 for alvor kaster mig over min adventsgave fra min kære mand: et meditations kursus i zen og mindfulness. Fik os en prøvetime i går: FANTASTISK.

Søndag blev der hyggede med skønne Gitte i hendes nu tomme butik, lidt surt at tømme en fantastisk butik men sådan er tiden nu engang. Billede er fra dengang alting var super morsomt og ordet krise ikke blev kastede rundt 20 gange om dagen.

2 kommentarer:

  1. Det lyder da skønt med sådan en dejlig adventsgave!! Det er virkelig noget der giver energi i en ellers ret så tung og mørk periode på året - jeg er bare VILDT træt for tiden og det er altså svært at mobilisere energi når det bare er mørkt og gråt det meste af tiden.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en vildt fed time og jeg glæder mig til d. 21 og er super spændt. En ting er at meditere i 4 min. nu skal det snart være 20 min.
      Det ville være så rart hvis det kunne hjælpe en gennem den her mørke tid, for jeg har det ligesom dig, det er godt nok svært at komme i gang, når det bare er mørkt og gråt og man så skal skrive ansøgninger.

      Slet