lørdag den 24. november 2012

Man skal jo dele;0))



Jeg har fået nyt atelier på Kronborg, og det skal fejres med denne give away!
Kunne du tænke dig at komme med på kursus en hel dag, hvor du lærer at trykke med serigrafirammer på stof, lærred og papir? Det bliver en kreativ dag med masser af inspiration, og du vil lære teknikker til tekstiltryk, så du selv kan arbejde videre hjemme hos dig selv.
Kurset afholdes på Kronborg 16C.
Værdi 1000 kr.
Workshoppen er incl. materialer. Du skal dog selv medbringe det, som du ønsker at trykke på.
Er du den heldige vinder af gavekortet på en workshop, kan du selv vælge en dato blandt dem, jeg løbende plotter ind på min hjemmeside.
Du kan få op til syv lodder på følgende måde:
1. Læg en kommentar her på bloggen og tilmeld dig som fast læser= 1 point
2. Klik for ”synes godt om” på min Facebook-blog = 1 point
3. Kopier billedet fra mit sidepanel og føj det til dit sidepanel på din blog = 2 point
4. Skriv et blogindlæg + ovenstående billede om min workshop i tekstiltryk på din blog = 3 point
Skriv, hvor mange lodder du deltager med i konkurrencen.
Jeg trækker lod fredag den 21. december 2012.
En to tre...GO!!!
Sådan skriver Nanette, så hvis du vil prøve lykken sammen med mig og mange andre, så kig forbi:0))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar