tirsdag den 11. september 2012

Positivt, husk tænk positivt.

Jeg SKAL huske at tænke positivt engang imellem og i dag har det været nødvendigt. Kom for sent ud af døren til min aftale på Frederiksberg Hos. måtte cykle i mega regn med mit nye fantastiske regnslag, desværre også kanon varmt. (det positive: jeg blev ikke så våd)

Kom lige til tiden, måtte vente 20 min. for der var lige en læge studerene der skulle ha' noget forklaret (det positive: fik læst nogle blade, jeg ikke selv ville købe) fik så min 3. blokade på 6 uger, Jubbi nu er jeg måske halvvejs.

Cyklede meget hurtigt forbi dette fuglehus inde på Frederiksberg Hos.. og hørte fugle pip pip i mega regn, måtte lige komme tilbage på vejen hjem for at se om det kunne være rigtigt og jep, det er nemlig fusk der var en censor på, så går man går forbi pip pip'er de. MEGET positivt.

Når man nu skal på hospitalet må jeg nok sige at Frederiksberg hos.. er det mest fantastiske af dem alle. Super søde læger, jeg har godt nok en lille mistanke om at ham her til morgen skulle ha' været dyrelæge med den sprøjte, pjat han var kanon god. Tilbage til Hos... alle de læger mm. jeg har mødt har været søde, flinke og vildt prof til deres arbejde og de har de mest fantastiske omgivelser med smukke gamle huse og blomster, så man glemmer næsten at man er syg og nu til det meste negative: Det skal lukkes? HVORFOR?

På vejen hjem kom jeg forbi denne her på Nørrebrogade, lige ved kirkegården. Den var hyggelig og fik smilebåndet op en tur.

På den anden side var denne her og nu er min telefon jo godt nok en Nokia og nej, det er ikke sponseret, for den er min datters gamle fra 2006, som jeg overtog da hun fik ny, men hvis der er nogle fra Nokia, der læser med kunne jeg godt trænge til en ny:0)) Tilbage til broderiet er der nogle der kan "læse" det?

På kirkegården så jeg denne gravsten og netop i dag 9-11 tænkte jeg at når Rasmus Rask kom så meget rundt i den store vide verden og med tanke på hans gravskrift: Vort Fædreneland skylder man alt hvad man kan udrette. Skylder vi så ikke vort Fædreneland og alle andre lande og levet i fred med alle, ligegyldig hvilken farve eller tro man har? Som sagt tank positivt.

6 kommentarer:

  1. sikken en masse su ser på din vej og ja vi skal alle huske at tænke positivt det hjælper :)

    "blødlykke" den person bag dette kender jeg ;)

    SvarSlet
  2. Ja jeg tror også det er vejen frem med det positivt.
    Tak med blødlykke, må jeg lige google:))

    SvarSlet
  3. Hold da op du får oplevet noget på sådan en dag. ØV at du sådan skal rende på hospitaler, men godt, at du kan fokusere på det positive;-)
    Og bare rolig; Ole er ikke en netundertrøje mand ;-))
    Knus til dig....
    Kate

    SvarSlet
  4. Det er dejligt at komme lidt ud, jeg er jo snart ved at få fængsles kulør. I mit lille fængsle må man heldigvis gerne høre højt musik, se film og være krea og det er jeg, med den fart får alle krea-julegaver eller jeg må åbne en butik igen for at komme af med det hele:0))
    Jeg er gudskelov helt rolig med Ole, jeg har jo set ham og han er et lækkert stykke mandfolk. Pas godt på ham.

    SvarSlet
  5. Hejsa - vil du sende mig din adresse, så jeg kan sende dig en Craft It Forward?

    SvarSlet