søndag den 15. april 2012

Mit liv som playliste


En tanke slog mig i dag:
Hvis dit skulle vises som en playliste, hvilke nummer skulle der være på?

1. Jeg går og hedder Frede
Den første sang, jeg kan huske
og som jeg har sunget sammen med begge mine børn;))
2. Buck Fizz: Making your mind up (min numse svinger ved tanken)
3. Billy Ocean: When the going gets tough, the tough get going
Ælsker den film.


4. Once upon a christmas med Kenny Rogers og Dolly Parton
En hel jule cd og den er så hyggelig.
5.Rick Astley: dem allesammen, minder mig om de glade 80er.
6. Duran duran: The wilde boys
Minder om en fantastisk sommer
7. Wham: igen dem alle,
var så vild med dem at en ven og jeg ville på tommelfingeren til Tyskland til deres koncert,
Da vi var 14 år.
desværre blev vi taget ved motorvejen af hendes mor.
JEP, du har ret, hun blev sku' sur.
8. George Michael faldt for ham i 80erne og ligger stadigvæk ned.
Han er for fantastisk.


9. Pink: Fucking Perfect og en masse af de andre nummer.
10. Kelly Carkson: Min datter er vild med hende
og det smitter jo af:))
Der er mange flereBangles, Robbie Williams og mange andre.
Men jeg er og bliver nok en 80er.
Hvad er du?
(surt, jeg kan ikke finde ud af det med at sætte musik på,
så I må ind og lede.
Hvis I er blevet fristede)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar