torsdag den 19. april 2012

Give and take.


Give and take:
Give: Der er en del skal gives væk her i den nærmste fremtid og det passer jo fint
med at jeg har genoptaget min klippe klister hobby.
Take: Take delen er lidt mere komplocere, jeg suger små underlige sygdomme til mig lige nu.
Har lige været til lægen med min fod, der bare gør ondt (har gjort det lige siden, vi kom hjem fra Rom)
Ja, det er så en overbelastning, så tillykke til dig, 10 dage på piller (hader at fylde min krop med medicin)
Super, de går jo fint sammen med den pillekur, jeg er på i forvejen for borrelia.


Det til sammen gør at lægen syntes at jeg skal ta' en slapper med benene oppe,
det lyder dejligt, men lige nu er min RLS
(restlegs legs, på danske uro i benene)
i fuld gang, så jeg kan ikke sidde stille mere end 10 min. ad gangen.
Så jeg "hygger" med mine små cocktailpølser, papir og saks.

5 kommentarer:

  1. Det er til gengæld nogle meget meget fine ting du klipper-klistrer.
    Jeg kan også bare SÅ godt lide den slags.
    Kender du Christines blog http://christineclemmensen.blogspot.com/ ? Hun har lavet den skønneste bog med Elsebeth Gynther. Scrap hedder den vist nok.

    SvarSlet
  2. Åååå jo den kender jeg godt, det er min mor's frisør' datter. Den er så fin,den bog.
    Mange tak, det kommer engang imellem og lige nu passer det fint, da jeg ikke kan sy så meget:))

    SvarSlet
  3. Jeg håber snart det går bedre med take-delen så det du tager ind bliver lutter forår og milde grin. Tilgengæld er det jo super fine ting du får lavet i give delen.

    Hav en dejlig weekend.

    SvarSlet
  4. Stakkels dig, Pia. Og tak for den fine fine skål som så heldigt faldt i min turban. Jeg elsker den. Eneste problem er nu, at jeg er bange for, at Maja synes hun skal have den ;-(
    Superdejligt at være sammen med dig og Rikke igår. Nyder at vi lærer hinanden bedre at kende.
    Knus

    SvarSlet
  5. Hej Marina
    Jo tak det går heldigvis fint med give delen, nu håber jeg den falder i god jord ho de andre.
    Tak for komplement.
    God weekend og god arbejdslyst i haven.

    Tak for igår, Kate.
    Det var dagens højpunkt, dejligt at se du blev glad for skålen, hvis Maja er helt vild, siger du bare til jeg har til en til ellers kan vi jo finde på en anden til dig.
    Glæder mig til næste gang.
    Pas godt på dig selv og Ole. Knus

    SvarSlet