torsdag den 15. december 2011

På arbejdet i Malmö


På arbejde i Malmö, det er altid dejligt at være på jagt
efter nye butikker.
I dag gik turen til Malmö.
På Lilla torg mødte jeg denne skønne MEGA lampe.


På Södra Förstadsgatan ligger Village,
godt jeg var på arbejdet,
ellers ville der nu stå mange poser med julegaver til
MIG SELV, lige her ved min side.


Denne skønne lille butik ligger bag
Lilla Torg,
den har de fedste bøger, krus med låg,
clips med form, som elefanter
og meget andet.
Kig forbi....


Svært at se,
men det er et rent gavetræ.


I gamle dage, da jeg havde butik,
var jeg altid forbi Soup Centralen,
en genbrugbutik, hvor der arbejder skønne mennesker
med forskellige handicap.
Der fik jeg lige øje på denne Minni.


Denne fine kirke med små mennesker,
en lysekrone, bænke, altertavle
og mange andre fine små kirketing.


Den var desværre ikke tilsalg.



men det var de fine juleting.
en lille klokke og et spir,
bunden er lidt i stykker.


2 par dejlige angora knæsokker blev det også til
sammen med en Center chokolade med Kokos.
Vi ælsker Center herhjemme,
men den med kokos, har vi ikke smagt.



Så troede jeg at jeg købte Pepparkakor
(brunkager), men jeg er vist ikke så god til svensk


For det var karameller, så det var godt at jeg også købte
Annas Pepparkakor.

God aften til jer alle.

3 kommentarer:

  1. Hej du skønne kvinde.

    Hyggelig tur, var???

    Jeg er på Fyn mandag og tirsdag.

    Vi ses

    Rikke

    SvarSlet
  2. Ihh hvor ser det hyggeligt ud. Dejligt arbejde du har - indimellem:-)
    Knus du kære....
    Kate

    SvarSlet
  3. Jo, tak. Det var det og 2 nye gode kunder.
    Det sku' dejligt.
    Knuser til dig.

    SvarSlet