lørdag den 31. december 2011

Det samme og dog...

Fisk og grønt får vi altid nytårs aften,
har dog aldrig prøvet det på denne måde!
Men det kan være det bliver i år,
for i år er det, det samme som de sidste 10 år
og på den anden side ikke?
Vi har holdt nytår sammen med de samme venner de sidste år,
vi har børn på næsten samme alder,
men i år skal 3 af de store til fest og vores "lille" Rasmus er alene.
Så vi kommer desværre ;0) nok til at spille en del.
(vi ælsker at spille, så det går nok.)

Godt nytår og på gensyn i det nye.

2 kommentarer:

  1. Kære Pia
    Knus og kæmpestort ønske om en god aften og et godt nyt år til dig. Jeg er superglad for at du er jeg er blevet venner, og jeg glæder mig til nye træf i det nye år.
    Kate

    SvarSlet
  2. Hej søde Kate
    Lige tilbage til dig og Ole.
    Glæder mig også til bloggsladder og kreahygge i det nye år.
    Knus fra mig

    SvarSlet