søndag den 19. juni 2011

Dejlig hulder til bulder dag


Var til Blogtræft i dag med en god håndfuld skønne piger/damer
Mille, Anne og Vibeke har virkelig haft gang i den.
Bagt dejlige kager, haft besøg af fragtmænd
med gaver til os alle.


Et fint bord var dækket.
Man skulle tro at alle var gamle venner,
for der var snak fra vi kom til vi gik,
nogle kendte hinanden,
andre ikke,
men man følte sig hjemme med det samme.


Den nye "øl" fra Calsberg blev diskuteret
sammen med kreative emner.


Skøn overraskelse:
Net med et væld af skønne ting og sager.


Rasmus var glad for at "kun" kom piger,
for så var der lige en kage til ham.


Men før jeg var til Blogtræft,
var der lige lidt jeg skulle gøre her hjemme:
Et "nyt" skab skulle op på badeværelset.


De nye knager kom også op,
de passer godt til Rasmus' jakke.
Så nu mangler jeg bare lige en skjuler til min elmåler.
Og den SKAL laves i næste uge.


Sådan så min søndag ud,
dog ikke i den rækkefølge.
Det har været en dejlig dag,
 det kunne nemt blive en vane.
Nu er det sovetid, da uret ringer
om bare 5½ time.







6 kommentarer:

  1. Hvor har de bare gjort meget ud af det de tre kvinder. Det ser totalt hyggeligt ud:-)

    SvarSlet
  2. Hej,
    Tak for sidst. Vi fik desværre ikke snakket så meget sammen, så jeg håber på en gentagelse. Jeg fik slet ikke sagt til dig at jeg har fulgt med din hyggelige blog i noget tid.
    Kh Gitte

    SvarSlet
  3. Hvad er det lige du ikke når, smukke kvinde?

    SvarSlet
  4. Det var rigtigt herligt og hyggeligt at snakke lidt med dig - vi ses nok igen.

    x

    margit

    creastivetail

    SvarSlet
  5. Tak for sidst - hvor var det hyggeligt, at møde dig og for en god snak. Jeg glæder mig til også at følge med her.
    Kh. Maria

    SvarSlet
  6. Ja, Kate, det var bare skønt.
    Du skulle have været der,
    det må blive næste gang ;0)

    Hej Gitte.
    Selv tak!0)
    Ja, du har ret, det må gøres igen,
    så man kan nå og snakke med flere.
    Jeg syntes jo nok jeg havde set dit ansigt før:0)

    Rikke Skat!
    Jeg ved ikke hvad der lige skete igår,
    det var bare en af de dage;0)

    Hej Margit
    Det er lidt sjovt, men på min ønskeseddel står der et af dine bogmærker.

    Hej Maria
    Har lige kigget indenfor hos dig,
    elsker din enkelhed.
    Selv tak for den hyggelige snak.

    Tak allesammen for en hyggelig blogdag.

    SvarSlet