mandag den 30. maj 2011

Slut på en hygge dag!


Endelig kan jeg sidde på min lille altan
med en kop te og broderer på min lampe.


Jeg er i gang med 2, denne er inspiraret af


På en lille gåtur ved søerne,
mødte jeg dem her.
Da jeg var barn, ønskede jeg mig en ælling
eller en gråspurv,
jeg endte med en undulaten Bølle, der bed mig i øret og sked i mit hår,
Skille, siger sig selv: En padde,
guldfisken Henriette, jeg har aldrig set så stor en guldfisk,
vandrendepinde, der fik 1000000000 vis af unger,
der stak af, og gemte sig i min båndoptager,
( Jeps, jeg er fra dengang, der var båndoptager)
Og tilsidst mine dejlige hunde Snubbi og Tasja,
de har lagt øre til mange kærstesorger.



Håber I har haft en dejlig solrig dag!

3 kommentarer:

  1. Sikken skøn udsigt fra din lille altan, Pia. Det ser rigtig hyggeligt ud:-)
    Glæder mig til at blive piftet af i det nordsjællandske hihihihi....

    SvarSlet
  2. Det ser lækkert ud. Håber du vil oplyse mig om hvor har du det lækre gule garn fra????Lige den farve jeg har ledt længe efter tror jeg.
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  3. God morgen!
    Ja, Classenshave er et dejligt lille sted.
    Jeg glæder mig også til at komme i sommerhuset
    og nyde solen :0)

    Hej Morslille
    Det gule garn kom sammen med lampen og der er
    desværre ikke noget navn på;0)
    Beklager!

    God dag til jer begge.

    SvarSlet