fredag den 27. maj 2011

OK, jeg bliver lidt endnu...

Har fået hjælp af denne dejlige kvinde med mit lille problem,
var ellers lige ved at se om denne lille "skønne" computer kunne flyve!!!

Når jeg bliver MEGA sur/gal, kommer jeg tit til at købe ind
Og nej, det er ikke grøntsager.

Igår blev det til dette:

En fed kande fra Greengate
2 fede bordskåner til min samling
gavebånd og et kagefad
ALT fra Prikkerne Over I'et
+ en MASSE chokolade, så nu er jeg blevet
sød og glad igen.

Så I bliver ikke af med mig endnu ;0)

4 kommentarer:

  1. Pyha...blev da lige helt urolig...;-)

    SvarSlet
  2. Dejligt du bliver ved med at blogge... Jeg havde også problemer med Blogger forleden dag og kunne ikke kommentere, jeg ville ellers gerne have ønsket dig tillykke med bryllupsdagen - men så får du jo en hilsen nu:)
    Kh Gitte

    SvarSlet
  3. Så, så Kate, pas nu på blodtrykket,
    så let slipper du ikke af med mig ;0)

    Mange tak, Gitte.
    Man kan jo blive helt gal i låget med alt,
    det her teknologi, som IKKE har min interesse :0)
    men det har alt det kreative, der findes i Blogland.

    SvarSlet
  4. Godt du bliver nu prøver jeg om dit råd virker.
    Knus

    SvarSlet