onsdag den 26. januar 2011

Tilbage igen

Så er jeg tilbage igen, for en stund.

Har været i Stockholm på messe, ankom natten til onsdag (sidste uge) kl. 02.00
op kl. 07.00 og sætte stand op, desværre havde de sat vores lys forkert og
vi havde en væg for meget.


Også gik de ellers i gang


Jeg tror, de var 8 store mænd om at flytte
en væg og trække en række lamper 1 meter op.


Endelig ved at være færdig, så i gang med
at dimse op.


Det var hvad, jeg fik at se af Stockholm


En skøn udsigt fra Sally's skønne hus


Skønt, men hunde koldt -7 


Mellem kunderne, kunne man lige kigge lidt hos de andre.
Her fra Ferm, kommer i butikkerne,
her til foråret, kommer også hos prikkerne over I'et


Denne fede gule stage, må jeg lige jage
i næste uge på Formland,
for den var bare fantastisk.


Denne skønne lampeskærm,
kan man kun blive glad i bøtten af.


Er den ikke fin?


Dette bliv min høst:
De finste krus fra ISAK
og et fint kuffert mærke,
det skal med til Milano, her til foråret.


Dejligt, at være heldig engang imellem.

Det kan du måske også være,
da jeg ikke har høre fra vindren af min Give Away,
trækker jeg en ny på søndag, hvis jeg ikke har hørt noget inden da.

6 kommentarer:

  1. Sørme nogle fine ting, du har "fanget". Hvor må det være skønt og inspirerende at komme rundt på den måde.
    Og så er der måske chance for, at man kan få fingre i den Give Away alligevel...Spændende;-)
    Ses...

    SvarSlet
  2. Oooh, Kate, du skulle bare se viskestykker, lamper,kopper og krus, du skulle bare se.
    Bare alle deres stoffer, desværre holder de deres ting tæt på kroppen og man må ikke bare fotografere som man har lyst til............

    Men hvem ved, det kan jo være at man ser jer to på Formland en dag, man ved jo aldrig.

    Desværre har jeg hørt fra Marie, så vi må se, når der kommer en ny Give Away;-)

    God weekend?-)

    SvarSlet
  3. Hejsa.

    Hvor ser det spændende ud.
    Plejer at få fat i billetter til formland,men har ikke været heldig i år.
    Det er rigtig træls.
    For det er så fedt at se alt det nye allerede nu.
    Tak for din hilsen på min blog.
    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Dejligt for Pia. Der er jo så mange, der er syge og ligger underdrejet og ude af stand til at betjene en computer. Bare tanken kan gøre én helt skidt tilpas:-)
    Jeg tænker at foreslå en cafébrunch med dig, mig og Carlas Forbindelse engang i februar. Hvad siger du til det?
    God weekend til dig også.
    Kh.

    SvarSlet
  5. Mente altså "dejligt for Marie"...fnis...

    SvarSlet
  6. Hej Susi, du kan godt glæde dig, Greengate (som jeg syntes er lidt for blomsteret) kommer med STJERNER og GULT(som jeg Ælsker)her til foråret.
    Så jeg må sku' nok overgive mig og få lidt inden døre;-)

    Kære Kate, den er jeg helt med på, jeg har brug for al den hjælp, jeg kan få.
    Måske en fuldtids sekretær, gerne hankøn 1,85 cm høj, dejlige brune øjne....
    Ups, det er ikke godt, når manden er på ski,
    godt min mor og søster kommer og holder mig i nakken i aften.
    Der er loppe.. på Remisen i denne weekend, hvis du skulle lyste..
    God weekend?-)

    SvarSlet