torsdag den 23. december 2010

Fantastisk Give Away.

Hos Vanflittig, siden har lige fået en makeover, glæder mig til at se med.

Igår var jeg lige ud efter min julegave (til mig fra skønne Gitte) .......................
En lille smuttur fra Østerbro til Brønshøj 40 min. derud og 1 1/2 tilbage, meeeeen
jeg tror det var hele turen værd.
Min gave er stor og mega tung og jeg glæder mig meget til at kaste mig over den i morgen,
har sagt til ungerne, at der er 50,- til den der kommer med den til mig først Hi Hi.

Gitte, har jeg kendt i ca. 4 år og hun må være min Partner in Crimi, vi mødtes,
da jeg havde butik, og manglede en "kollega.
Vupti, og der var Gittes butik Prikkerne over I'et med Gitte bag disken.
For Søren, vi har haft det sjovt sammen.

Kig en tur forbi hendes fantastiske butik både fysisk og på nettet:


Hvor var det pænt, at den fint lille bil, der lige passer i farven, gad at pakkere der?-)

Der kommer flere billeder senere i dag, men jeg må lige løsrive mig, skal til lægen
om 45 min. og har ikke været i bad......


Ingen kommentarer:

Send en kommentar