fredag den 31. december 2010

Er julen slut?

Ikke for mig.

Min næse lyser ligesom Rudolfs RØDE tud, min krop blev kørt over af
influenzadamtromlen og jeg gik hjem fra nytårs hyggefest for en time siden.

Mærkelig nytårs aften, den første hvor min datter er til fest (med 5 andre piger,
sidder her og smiler) den første uden min søn og mand, der stadigvæk er til
hyggefest sammen med hunden.

Så nu må jeg op på stolen alene og sende kærlige tanker ud til alle jer derude.

Godt Nytår og Pas godt på jer selv.

6 kommentarer:

  1. Åh for Søren, det er jeg ked af at høre. Put dig under dynerne med noget varmt at drikke indenfor rækkevidde. Ønsker dig hurtig god bedring og godt nytår.

    SvarSlet
  2. Åh nej Søs. Er du blevet syg? Sikke noget. Jeg er til gengæld heldig. Jeg har lige vundet en give away på Oktober Leaves. Den allersødeste lille ugle, har jeg valgt.

    God bedring du - og godt nytår selvfølgelig da. Vi høres ved.

    Knuser fra Anette

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. ØV ØV med den snue, når du er på mærkerne må du gerne sende mig mål på dine puder, jeg skal til at filte nogle.

    SvarSlet
  5. Hej Kate, nej, det var så surt, ville også være forbi og ønske Godt nytår til jer i butikken, men sådan skulle det ikke være.
    Nu mangler jeg bare at tabe 90kg. der ligger i mine bihuler, så er jeg frisk som en fisk ;-)
    Godt Nytår til jer to.

    SvarSlet